Авто
  • VIN:
  • Марка:MITSUBISHI
  • Модель:LANCER RALLIART
  • Рік:2004
  • Тип кузову:
  • Призначення:
  • Номер:AA8381BC
  • Об'єм двигуна:(175 к.с. / 129 кВт)
  • Пробіг:180 тис. км
  • Тип двигуна:Газ / Бензин
  • Колір:
Купити Звіт
Шукаємо звіт...
Автомобіль продавався в Україні
Заголовок Пробіг Дата продажу Номер Тип двигуна Об'єм двигуна Коробка передач
Mitsubishi Lancer Ralliart RalliArt 2004 180 тис. км 09.04.2022 AA 8381 BC Газ / Бензин (175 к.с. / 129 кВт) Автомат
Опис
Так це реальний легендарний ralliart 9 який випущений 6000шт. для ринку США і Пуерто Рико. (Багато фото в гугл з сторінки на драйві яка зараз заблокована)2004 року привезений в Україну 2006 і куплений мною в 2008 році тобто в мене він 15 років.Двигун 2.4 4g69 175л.с + випуск прямоток Magnaflow+ прошивка = 7-8 сек до сотні в залежності від резини. Пробіг перевіряєтся по карфаксу. Є вмятина на картері але дам запасний.Коробка автомат 4ст (стан ідеально).Підвіска TEIN (800$) - настройка висоти і жорсткості, майже всі резинки замінені на поліуретан тому можна забути про заміни + розтяжки жорсткості кузова (без проблем)Тормоза майже нові перфоровані диски + колодки кераміка по кругу, перебірка смазка супортов... (стан ідеально)Салон: шумка дверей і частково багажника, встановлені гоночні ковші тензо які приїхали на машині з США, взагалом пторебує хімчистки, руль не оригінальний як з заводу 4 спиці а МОМО як в еволюшн тільки вставлений круіз (доречі чомусь перестав працювати).Музика infinity Андроид магнитола 7 дюймов усилок і сабвуфер в оригінальному корпусі заводські.По кузову є нюанси... так як машина була бита в америці в зад то тепер вилазять косяки покраски ззаду зліва на крилі, капот покоцаний є тріщини видно колись теж красився... Бампери рідні на них є він номери (американський стандарт)Всановлений гбо стаг і настроєнний на одночасний вприск з бензином після 3500об=10% газу після 4000об.=50%газу після 4500об=100%газНе працює: АБС, Круіз, люк заїдає при закриванні, в бензобаку десь зверху є тріщина але то не страшно бо є гбо, передня ліва фара потіє, після заміни покришок і настройки висоти кліренсу потрібно зробити розвал.обслуговував по можливості сам і робив як для себе тому можу довго чого розповідати... Короче недавно поміняв масло в коробці, двигуні, амортизаторах передніх (да вони розбираються і замінюється гідравліка), тормозна жидкость 1 год. гідропідсилювач 2 роки, (потіє шланг високого тиску), стартер пройшов сервіс, ГРМ новий..
Динаміка зміни ціни
Дата Ціна
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto
auto